Wednesday 13 February 2013

RAPTAI HIMPUNAN GM1M ZON UTARA DIADAKAN PETANG JUMAAT

SEMUA EMPAT KETUA PENGGERAK NEGERI DI ZON UTARA DIJANGKA HADIR 

KEDAH : GM1M Zon Utara kini sedang rancak membuat persiapan akhir menjelang Himpunan Guru Muda 1 Malaysia Peringkat Zon Utara yang akan diadakan di SMK Hutan Kampong di Alor Setar, Kedah pada 16 Februari 2013.

Penolong Ketua Penggerak GM1M Kedah, Cikgu Ramli Mohamad Saad berkata, pihaknya sangat berterima kasih kepada Jabatan Pelajaran Negeri Kedah yang sejak dari awal lagi menunjukkan kesungguhan untuk menjadikan penganjuran himpunan guru muda di negeri ini paling cemerlang dari empat himpunan sebelum ini.

Cikgu Ramli Mohamad Saad bersama Ketua Penggerak Utama GM1M Kedah, Cikgu Razeff Shardin Mat Rejab.

"Kami dihantar ke Himpunan GM1M Zon Tengah di Selangor pada 26 Januari lalu untuk melihat sendiri persiapan dan suasana perhimpunan di sana. Segala yang baik kami bawa ke Zon Utara dan ditambah lagi dengan beberapa kelainan yang tiada di himpunan negeri lain," jelasnya lagi.

Menurut Cikgu Ramli lagi, bagi memantapkan perjalanan Himpunan GM1M Zon Utara kali ini, satu acara raptai akan diadakan pada hari Jumaat, 15 Januari 2013 bermula jam 3 petang di SMK Hutan Kampung. 

Katanya lagi, semua Ketua Penggerak GM1M dari empat buah negeri yang berada dalam Zon Utara iaitu dari negeri Kedah, Pulau Pinang, Perlis dan Perak dijemput hadir bersama timbalan masing-masing.

"Persiapan di kiosk pameran pula akan bermula di sebelah pagi dan dijangka berlarutan sehingga sesi raptai diadakan di sebelah petang," tambahnya lagi.

1 comment:

  1. Selamat Maju Jaya..!

    Ikhlas dari,
    Penyelaras Zon Sarawak

    ReplyDelete